Dag 8 (29 juni 2016) - Reisverslag uit Ka-Nwamitwa, Zuid-Afrika van Mirjam Hartog - WaarBenJij.nu Dag 8 (29 juni 2016) - Reisverslag uit Ka-Nwamitwa, Zuid-Afrika van Mirjam Hartog - WaarBenJij.nu

Dag 8 (29 juni 2016)

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

06 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Ka-Nwamitwa

Vandaag, woensdag, is mijn vrije dag. Eerst lekker uitslapen tot half 9. Om 9 uur eerst ontbijten. Om half 11 is de groep klaar om bij de baby vervet monkeys ('Emstress) te zitten en omdat het mijn vrije dag is mag ik die invullen zoals ik zelf wil. Vandaag staan de baby's en de baboons op het programma. Drie kwartier met de baby vervet monkeys doorbrengen is ontzettend leuk. Vandaag zijn ze erg actief, een beetje te... Mijn hoofd wordt meerdere malen als springplank gebruikt, maar ze zijn erg licht, dus het valt enigszins mee. Het is erg relaxed om hier te zitten. Om half 12 is het weer tijd om met zijn allen, vrijwilligers en baboons naar de rivier te wandelen. Je merkt dat ze het erg leuk vinden om lekker vrij te rennen en on bomen te slingeren. Af en toe rennen ze te ver weg en moeten we ze gaan halen. Er lopen namelijk ook wilde baboons rond op het terrein en daar mogen ze niet mee in aanraking komen... Tegen enen is het tijd voor lunch... In de middag breng ik nog wat tijd door met de baboons en daarna is tijd om lekker te luieren in de zon...en mijn spullen te pakken, want morgen ga ik voor twee dagen naar het Kruger National Park.. Ik kijk er erg naar uit.

  • 09 Juli 2016 - 09:57

    Els:

    Hallo Mirjam,

    Je ziet zo toch nog heel wat toch een beetje vakantiegevoel prettige dagen . we hebben ma de foto's laten zien vond ze heel leuk.
    Wij gaan vandaag op vakantie horen wel na de vakantie,

    Gr douwe en els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 15 Juni 2016
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 2956

Voorgaande reizen:

20 Juni 2016 - 14 Juli 2016

Monkey Rehabilitation Centre - Limpopo

Landen bezocht: