Dag 5 (26 juni 2016) - Reisverslag uit Ka-Nwamitwa, Zuid-Afrika van Mirjam Hartog - WaarBenJij.nu Dag 5 (26 juni 2016) - Reisverslag uit Ka-Nwamitwa, Zuid-Afrika van Mirjam Hartog - WaarBenJij.nu

Dag 5 (26 juni 2016)

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

26 Juni 2016 | Zuid-Afrika, Ka-Nwamitwa

Vandaag gaan we de panoramaroute doen. Onze eerste excursie. Deze gaat naar de drie Rondavels ( een vergezicht met bergen) via Bourke's luck potholes. Om 13.00 uur gaan we een stop maken in een restaurant. Volgens Bob heb en ze daar de beste pannekoeken. Nou dat klopte wel, ik had een chili chicken pannekoek en die smaakte zeer goed. Daarna gaan we naar de Big Swing (Graskop). Daar gaan we (voor de vrijwilligers) een vrije val maken van 68 meter met 180 km per uur. Ik heb natuurlijk de sprong gewaagd, wow wat is dat geweldig! Echt dat is niet te beschrijven. De eerste seconde denk je nog waar ben ik aan begonnen, maar daarna is het 'awesome!!!'. De adrenaline blijft nog lang in je lichaam.... De trip gaat vervolgens naar God's window. Een prachtig rustgevend vergezicht. Dan is het vijf uur en moeten we weer terug naar het centre. Daar hebben ze nog wat eten voor ons bewaard. Als ik klaar ben met eten krijg ik te horen dat ik Kiwi heb voor de nacht. Dat betekent dat ze in mijn kamer slaapt. Ze slaapt overigens wel in een kooi. Kiwi is een baby baboon. Nu maar hopen dat ze de hele nacht doorslaapt en ik er niet uit hoef. Morgen weer om half zeven babydoent, want dan moet Kiwi zijn fles hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 15 Juni 2016
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 2962

Voorgaande reizen:

20 Juni 2016 - 14 Juli 2016

Monkey Rehabilitation Centre - Limpopo

Landen bezocht: