Maandag 20 juni 2016: Zuid-Afrika, Here I come... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mirjam Hartog - WaarBenJij.nu Maandag 20 juni 2016: Zuid-Afrika, Here I come... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mirjam Hartog - WaarBenJij.nu

Maandag 20 juni 2016: Zuid-Afrika, Here I come...

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

20 Juni 2016 | Nederland, Utrecht

Vandaag is het zover! Mijn koffer is ingepakt en ik ben klaar voor vertrek.
Morgenmiddag hoop ik op de plaats van bestemming te zijn.
He vertrek vanuit Schiphol is 25 minuten later dan gepland omdat de crew niet aanwezig was. Dit wordt een snelle overstap in London, maar dat zou moeten lukken. Op Heathrow Airport (London) heb ik een sprintje getrokken en eenmaal in het vliegtuig krijgen we te horen dat we 45 minuten vertraging hebben omdat ze op reserve-onderdelen moeten wachten. Dat geeft niet veel vertrouwen....
Maar dan gaan we eindelijk, na ruim drie kwartier, op weg naar Johannesburg, waar we als het goed is morgenochtend aankomen om 08.30 uur (plaatselijke tijd).